15 Nisan 2019 Pazartesi

Sohbet Edelim!!!!

Merhaba arkadaşlar,

Nasılsınız, Hafta sonunuz nasıl geçti? Cumartesi günü biraz yorucuydu benim. Nişanlımla bir düğüne davetliydik. O akşam da bize misafir geldi. Hangi birine koşturacağıma bilemedim.

Önce sabah güzel bir kahvaltı yaptım. Saçımı yıkadım. Güzel bir saçımı düzleştirdim. Makyajımı yaptım. siyah bir bluz giydim. Siyah da pantolon. Üstüne bebe mavi renkte ceket. Aynı renkte çanta da aldım. Hem makyajımla hem kıyafetimle çok güzel bir kombin yapmıştım.

Akşam tam evden çıkacakken misafirler geldi. Neyse nişanlımla gittik düğüne. Yakın birinin düğünü değildi. Takıyı takıp çıktık.

Eve gitmeden bir tatlı da aldık. Evdekiler yesin diye. Sonra beni eve bıraktı. Evde de misafirlere hizmet telaşı başlamış oldu benim için.

Siz naptınız bakalım haftasonları? Paylaşmak ister misiniz?

0 yorum:

Yorum Gönder