22 Mart 2019 Cuma

2 Tam 1 Bütün Albüm Eleştirisi

2tam1butunalbümeleştirisi


Tekrardan merhaba arkadaşlar,

Az önce yeni keşfettiğim bir müzik albümü sizlerle paylaşmaya geldim. 2 Tam 1 Bütün grubun ismi. Albümün ismi ARAF.

Pop tarzı bir müzik. Müziği dinlerken kulağınızı yormuyor. Okuduğum yorumlara bakacaksak olursak gayet olumlu yorumlar okudum. Grubu takip etmek için buraya tıklayınız.  Başarıların devamını dileyelim o halde. :)

Albüm içerisinde 9 adet şarkı bulunmaktadır. Bunlar;

  1. Araf
  2. Bazen
  3. Bir Zaman Hatırası
  4. Anla Ne Olur
  5. İçimdeki Dışım
  6. Bana Yine Sen Gel
  7. Konuşursam
  8. Yalnızlığım
  9. Yalnızlığa 
Şimdi ise şarkıların müziklerini aşağıda belirtiyorum. Bakalım sizler beğenecek misiniz?


























Ben sanırım en çok "Bana Yine Sen Gel" şarkısını beğendim. Siz hangisini beğendiniz?

Beğendiniz şarkıyı mail adresinizle beraber yorum olarak bırakın. O şarkıyı size mail üzerinizden gönderelim. 







0 yorum:

Yorum Gönder