22 Mart 2019 Cuma

Bu Site Hakkında Bilgiler - Sosyal Kız

HOŞGELDİNİZ


Herkese merhaba,

Bu benim blog hayatımda ilkyazım. Öncelikle sizinle tanışmak ve kendimi tanıtmak istedim. Ben sosyal kız. Gezmeyi, görmeyi, arkadaşlarla eğlenmeyi
sevdiğim kadar evde oturup kendimle vakit geçirmeyi, yorganın altına girip film dizi izlemeyi, kitap okumayı, müzik dinlemeyi de ayrı seviyorum.

Üniversiteden mezun olduktan sonra denetim şirketinde raportör olarak çalışmaktayım.  İş yoğunluğuma rağmen kendime zaman ayırmaktan vazgeçmedim.

İzlemiş olduğum filmler, okumuş olduğum kitaplar veya dinlemiş olduğum müziklerin beraberce yorumlayalım istiyorum.

Konu olarak istediğiniz başka bir şey varsa veya bu kitabı da bu filmi de yorumlayalım diyorsanız yorumlarınızı aşağıda yazınız. Elimden geldiği kadarıyla size hızlı dönüş yapmayı gayret edicem.  

0 yorum:

Yorum Gönder