25 Mart 2019 Pazartesi

Akın Şarkıları ve Albümleri Eleştirisi - Sosyal Kız

Akın - Anlatamıyorum

Merhaba Arkadaşlar, 

Nedense buraya yazdıkça sanki içim rahatlıyor. Dünde bir kitap bitirdim. Onunda yorumu kısa zamanda gelecek merak etmeyin. 

Şimdi ise Akın şarkıcının şarkılarını dinleyip yorumlayalım bakalım. 

Bu albümdeki şarkıları listesi;
  • Anlatamıyorum 
  • Ceza
  • Deli Deli
  • Seni Hala
  • Seni Çok Seviyorum
  • Tamam Anladım
  • Yabancı 
  • Yağmur Ol Gel 
  • İhtimal



Akın - Kaç Gece

Mesela bu albümdeki kaç gece çıkış parçasıyla bir isyankar tespit ettim sanki. Pop tarzı bir şarkı. Nedense bu aralar bu türlerden devam ediyorum. Slow şarkıları da mevcut. Hatta karadeniz yöresinden söylüyor bazı şarkıları. Tabi ki sizin istediğiniz sanatçı veya şarkı varsa yorumlarda belirtin ki onu da tartışalım.  

Akın - Ne Güzel

Bu sanatçının bir şarkısı var ki. Sanırım en çok duyulan ve dinlenen şarkı olmuştur diyebiliriz. "Akın - Seni Çok Seviyorum","Akın - Seni Hala" ve "Akın - Anlatamıyorum" şarkıları. Benim de favorilerimin arasında yer aldı. Diğer şarkıları da kendini dinletiyor. Yalnız bu şarkılar beni benden alıyor. 























Yukarıda videoları bıraktım. Buradan videoları izleyebilir ve şarkıları dinleyebilirsiniz. İstediğiniz veya beğendiniz şarkıyı bana yorumlarda belirtirseniz istediğiniz şarkıyı mail olarak size gönderiyor olacağım. Benden bir hatıra:)



0 yorum:

Yorum Gönder