25 Mart 2019 Pazartesi

Karanlık Gölgeler Film Eleştirisi - Sosyal Kız

karanlık gölgeler

Merhaba arkadaşlar, 

Yine yakın zamanda izlemiş olduğum film ile ilgili eleştirimi ve yorumumu yapmaya geldim. Filmin afişinde de anlaşılacağı üzere bir korku filmini andırıyor. Aslında doğru. Filmin içerisinde vampir, büyücü hatta kurt adam bile var. 

Yalnız öyle bir film olmuş ki korku filmini sevmeyen insanlar için hem fantastik olmuş  hem de yer yer sahnelerinde sizleri güldürmeye amaçlamış. Bende eskiden ne korku filmleri izlerdim. Gece tek başıma oturup korku filmlerini izlerdim. Büyüdükçe daha çok korkmaya başladım. Artık izlemeye cesaretim bile yok. Ama bu film sizi korkutmasın. 

Konusu işe şöyle;

Bir büyücü aşkına karşılık alamadığı için vampire çevirir ve kasabadaki halkı onu yakalayıp canlı canlı gömerler. Yıllar sonra gömüldüğü yerden çıkan vampir evine gittiğinde kendisinden çok sonraki nesillerle tanışır ve çocukların dadısına aşık olur. Yalnız büyücü yine engel olmaya çalışırsa işler biraz karışır. 

Eğer filmi merak edip izlemek isterseniz, boşunuza internetinizi açmayın. Yorum olarak bana yazın mail adresinizle birlikte. Mail adresinize filmi gönderelim. 

Herkese iyi seyirler. 



0 yorum:

Yorum Gönder